PROGRAMEAZĂ-TE LA SALON
Completați toate câmpurile pentru a putea trece la urmatorul pas
Întrebări și răspunsuri
Întrebări și răspunsuri
Simplu și rapid, fără să ai nevoie de un cont personal.
- Intră în secțiunea „Programează-te” și selectează dacă ești interesată de o programare fizică la salon sau îți dorești doar o discuție online cu unul din profesioniștii Alfaparf Milano.
- Alege zona în care îți dorești să fie salonul și selectează salonul și stilistul la care vrei să mergi sau care te interesează pentru o discuție online.
- Completează datele tale personale și validează programarea prin codul primit prin SMS pe numărul de telefon introdus la datele tale de contact.
După parcurgerea acestor pași vei fi contactat de un reprezentant al salonului selectat pentru a confirma programarea.
Programarea se finalizează în discuție privată cu salonul/stilistul. Dacă nu a avut loc aceasta discuție, programarea nu e încă finalizată.
Programarea este gratuită. Ceea ce trebuie achitat la salon sunt serviciile alese. Costul diferă în funcție de salon, de stilist și de serviciul ales.
Programarea este gratuită. Stilistul va fi remunerat de tine, ori împreună cu costul produselor pe care le vei cumpăra de la el, ori separat pentru consultanță, în cazul în care nu dorești să achiziționezi produse de la el. Acest cost îl stabiliți în discuția privată dintre voi.
Ne poți scrie direct din pagina de contact sau ne poți trimite un email la adresa contact@onlinebeautysalon.ro
Produsele Alfaparf Milano sunt produse profesionale și se pot achiziționa direct de la salon sau prin intermediul stilistului tău personal. În acest fel ne asigurăm că vei beneficia de consultanță în alegerea produselor potrivite părului tău și îndrumare în utilizarea corectă a acestora pentru a obține rezultatele dorite.
Poți anula programarea direct la salon, așa recomandăm – e cel mai rapid și mai sigur. O altă variantă este să ne trimiți în timp util un email pe adresa contact@onlinebeautysalon.ro, care să conțină numele salonului, al stilistului, numele tău și numărul de telefon.
Te rugăm să parcurgi pașii descriși în Politica de reclamații pe care o regăsești în partea de jos a site-ului (footer).